October 5

Առաջադրանք

Տրված  հեռագիրը   փոխադրե՛ք   որպես  նամակ. 

«Տիկին  էդիթ  Անթոնի

1702  1-2  Վիլմինգտոն  փողոց,

Ջերսի  սիթի,  Նյու  Ջերսի

Սիրելի  մայրիկ,  ինչպե՞ս  ես,  ես  հրաշալի  եմ:  Ստացա  նակակդ  և   չոր  մրգերը: Շնորհակալություն:   Ոչ  մի  բանի  մասին  մի՛  մտածիր:  Ցտեսություն:  Սիրով`  Բեռնար»:

Բարև աշխարի ամենասիրուն, ամենահոգատար մայրիկին: Մամ ջան քեզ իմանալով գիտեմ, որ շատ ես անհանգստանում, ուզում եմ ասեմ, որ հանգիստ լինես, այստեղ ամեն ինչ լավա, մարտերը քիչ-քիչ քչանում են: Հայրիկին և քույրիկին էլ կբարևես ու ջերմ ջերմ կգրկես: Հիմա տղաների հետ քո ուղարկած չոր մրգերն ենք ուտում, շատ ենք հավանել: Հենց զորացրվենք ընկերներիս հետ հավաքվելու ենք ու գանք մի լավ տոնենք և իհարկե ծանոթանացնեմ ձեզ:

Էլի եմ կրկնում հանգիստ եղիր, հաց կեր ու տաք հագնվիր: Գրկում եմ…


Posted October 5, 2022 by elenesayan in category Հայոց լեզու

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*